Książki

Firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego

2017-01-02

Firma w social mediachPełen tytuł książki Marcina Żukowskiego brzmi: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jednak wydaje mi się, że i blogerowi, nie prowadzącemu działalności, książka może się przydać. W szczególności komuś, kto nie jest super biegły w tej dziedzinie.

Książka zawiera podstawowe informacje z dziedziny mediów społecznościowych. Omówione szczegółowo są poszczególne media: Facebook, Twitter, YouTube oraz osobno Blogosfera. Jeśli chcesz sprawdzić, czy ta książka jest dla Ciebie – możesz pobrać bezpłatny fragment: Twoja firma w social mediach.

Dowiemy się tutaj m.in. jak zorganizować konkurs na Facebooku, czym FB różni się od Twittera. Jak stworzyć reklamę, jak publikować formaty video. Poczytamy także o Pintereście, Instagramie i Snapchacie oraz mediach profesjonalnych: LinkedIn, Goldenline i Slideshare. Warto poznać je wszystkie, aby podjąć przemyślaną decyzję o tym, w których mediach chcemy się pokazać. Bo że nie we wszystkich warto być to chyba wiecie.

Jeśli chcesz kupić tę książkę, kliknij TUTAJ.

A o promocji bloga poczytasz także u mnie.

Jak pisać teksty na bloga, które pokocha Twój czytelnik
Dołącz do newslettera! Otrzymasz bezpłatnego PDFa na temat tworzenia treści na bloga. Raz w tygodniu wyślę Ci także powiadomienie o nowym wpisie.
2 likes